دانلود رینگتون های موبایل قسمت سوم

دانلود مجموعه زنگ موبايل 2012 برای گوشی های موبایل

در این مطلب از سایت پاتوق يو ، مجموعه ای از رینگتون های جدید و زیبا را برای گشوی های موبایل آماده کرده ایم. این رینگتون های جدید و ویژه سال 2012 هستند. امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه مطلب

مشاهده

دانلود رینگتون های موبایل قسمت دوم

دیگر کمتر کسی پیدا میشود که تلفن همراه نداشته باشد . هر کسی که از موبایل استفاده میکند معمولا علاقه دارد تا موبایل خود را انگونه که میخواهد با تم ها , رینگتون ها , برنامه های گوناگون و ... تزئین کند. در این مجموعه ما برای شما بیشتر از 250 رینگتون مختلف و متنوع با فرمت Mp3را اماده کرده ایم که با انها میتوانید کمی تنوع را احساس کنید .

دانلود در ادامه مطلب

مشاهده

پک عکس طبیعت

در اين ساعت براي کاربران عزيز جوان دانلود پک عکس با موضوع طبيعت با کيفيت بالا جهت دانلود آماده کرده ايم.ابعاد تمام تصاوير 1920x1200 و 2560x1440 و فرمت آنها JPG مي باشد.شما مي توانيد تعدادي از عکس هاي موجود در اين پک را در عکس بالا ببينيد.براي دانلود تصاوير به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

مشاهده

پک عکس ماشین

اينبار براي علاقمندان ماشين, سري دوم پک عکس ماشين با کيفيت بالا جهت دانلود آماده کرده ايم.ابعاد تمام تصاوير 1920x1200 و 2560x1440 و فرمت آنها JPG مي باشد.شما مي توانيد تعدادي از عکس هاي موجود در اين پک را در عکس بالا ببينيد.براي دانلود تصاوير به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

مشاهده

عکس جهان سري اول


در اين پست براي دوست داران عکس هاي باکيفيت پک عکس با موضوع جهان جهت دانلود آماده کرده ايم.ابعاد تمام تصاوير 1920x1200 و 2560x1440 و فرمت آنها JPG مي باشد.شما مي توانيد تعدادي از عکس هاي موجود در اين پک را در عکس بالا ببينيد.براي دانلود تصاوير به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

مشاهده

آموزش اتصال به اينترنت از طريق wifi لب تاپ براي گوشي هاي بادا

امروز قصد داريم آموزش اتصال به اينترنت را از طريق wifi لب تاپ براي گوشي هاي بادا را آموزش دهيم. شما تنها انجام چند مرحله مي توانيد اين کار را انجام دهيد.اين آموزش براي ويندوز xp مي باشد و شما مي توانيد با برخي تغييرات روي ويندوز سون نيز استفاده کنيد.براي ديدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

مشاهده

آموزش تبدیل wave1 به wave3

اگر شما دوست دارید بازی هایی مانند Asphalt 6 - TinTin را بروی گوشی خود به صورت رایگان نصب کند این آموزش را دنبال کنید. بازی هایی چون Asphalt 6 - TinTin که فقط برای گوشی ویو3 ریلیز شده را و رایگان اس می توانید برای ویو 1 نیز نصب کنید. برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مشاهده

آموزش فلش کردن گوشی های سامسونگ-بادا

در این پست قصد داریم آموزش فلش کردن گوشی های سامسونگ-بادا را آموزش دهیم. این کار برای نصب فریمور و کارهای دیگر قابل استفاده است. قبل از شروع آموزش حتما از شماره تماس ها , اس ام اس ها, عکس ها و ویدئو ها بک آپ بگیرید و گوشی خود را کامل شار کنید. برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.    ابتدا عضو شوید

مشاهده

بازي جذاب تکه کردن میوه ها Fruit Ninja (بادا و جاوا)

بازي جذاب تکه کردن میوه ها Fruit Ninja كه به تازگي در سال 2011 ارائه شده است. داراي گرافيكي بسيار بالا با صدا گذاري فوق العاده نسبت به نسخه هاي قبلي اين بازي ميباشد. اين بازي تحت فرمت جاوا براي گوشي هاي موبايل ارائه شده و بر روي تمامي گوشي هاي موبايل قابل اجرا مي باشد. و هم اكنون شما ميتوانيد از سايت bada-os(بادا-او-اس) دريافت نماييد.
دانلود بازي تکه کردن میوه ها Fruit Ninja - جاوا

 

دانلود در ادامه مطلب
برای دسترسی به این مطلب عضو شوید
 

مشاهده

نرم افزار جالب و کاربردی

نرم افزار جالب و کاربردی SpyScan v3.4 با فرمت جاوا و با اسکن محیط می تواند گوشی ها و مدل آنها را شناسایی کند.

منبع : www.PersianMob.Net


 

مشاهده