نرم افزار هک با بلوتوث جاوا

امروز سایت یک موبایل جدیدنرین نرم افزار هک بلوتوث موبایل با امکانات جدید و فوق العاده با پسوند Jar قابل اجرا در اکثر گوشی ها را برای کاربران عزیز آماده دانلود قرار داده است.
"این برنامه را از طریق MDM می تواند استفاده شود برای کنترل کردن تلفن همراه دیگران."
. برنامه برای کنترل و خواندن اطلاعات از تلفن از راه دور از طریق بلوتوث و یا مادون. فهرست تلفن و پیام کوتاه می تواند در قالب نسخه متنی ذخیره خواهد شد.

هک بلوتوث

دانلود در ادامه مطلب...

اگر عضو نیستید هر چه سریع تر اقدام کنید

مشاهده

بازی قویترین مردان جهان برای samsung D600

این بار یکی بازی هیجانی و بسیار زیبا برای شما دوستان که از گوشی های سامسونگ استفاده می کنید قرار می دهیم. بازی قوی ترین مردان جهان برای موبایل ... امیدوارم لذت بخش باشد.
 

در ادامه مطلب...

اگر عضو نیستید قادر به دانلود این بازی نیستید

منبع:    www.ir-tci.org

مشاهده

هک با بلوتوث جاوا

 

هک کردن در سیستم های رایانه ای به امری عادی تبدیل شده است و البته راه های جلوگیری هم زیاد تر از راه های هک است , این بار در سایت تخصصی موبایل یک نرم افزار با قابلیت هک گوشی های موبایل معرفی می شود.هدف ما معرفی این نرم افزار و آشنایی شما با سیستم های جدید تلفن های همراه است.پس امیدوارم استفاده های غیر مجاز از این نرم افزار انجام نشود.این نرم افزار بر خلاف نرم افزار های مشابه 100% کار می کند و قابلیت های بسیار بالایی دارد که در ادامه توضیح داده می شود.


 

نرم افزار هم موبایل با بلوتوث - www.Ir-Tci.Org

منبع:  www.ir-tci.org

مشاهده

آموزش فلش گوشی های سامسونگ

نکته 1 - قبل از شروع به کار حتما از اطلاعات گوشی خود از قبیل کانتکت، مسیج و غیره بک آپ گرفته شود، و دقت داشته باشید در زمان عملیات شارژ گوشی پر باشد.
نکته 2 - از نصب درایور گوشی در کامپیوتر خود مطمئین شوید.


شروع به کار:
در ابتدا از نصب بودن درایور گوشی خود بر روی کامپیوتر مطمئن شوید ...

ادامه آموزش در ادامه مطلب...

برای دسترسی به این مطلب عضو شوید

مشاهده

دانلود ویجت بسیار زیبای بادا

MY BEST Wave 525

W_01083_0_thumb

باتری و شبکه wgt این ویجت بر روی گوشی های سامسونگ زیر پشتیبانی
battery and network wgt
This widget is supported on the following Samsung phones:
  • Wave S8500
  • Wave 525
  • Wave 533
  • Wave 723
  • Wave II
  • Wave 575

مشاهده

دانلود تم زیبای بادا

شاید گوشی شما فارسی ساپورت نکند و هنوز راهی برای فارسی کردن گوشی پیدا نکردید و یا اینکه مجبورید زبان گوشیتان انگلیسی باشد … ما تمی رو طراحی کردیم که در این تم به جای تصویر هر بخش نام فارسی آن بخش باشد … !!! این اولین تم فارسی بادا به حساب می آید .. به امید پیشرفت بادا

منبع: www.funiha.com

لینک دانلود:

دانلود

مشاهده

بدست آوردن شماره موبایل دیگران با بلوتوث جاوا

این نرم افزار یکی از جالب ترین نرم افزار های کار با بلوتوث است که به شما امکان کنترل دیگر تلفن های همراه را از طریق بلوتوث می دهد.از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به به دست آوردن شماره تلفن دیگر موبایل ها از طریق بلوتوث اشاره نمود.لازم به ذکر است که این نرم افزار بر روی تمامی گوشی هایی که پلتفرم جاوا را پشتیبانی می کنند قابل اجراست

دانلود در ادامه مطلب…

زود تر عضو شوید تا بتوانید از مطالب جالب این سایت بهره ببرید

مشاهده

بازی Avalanche snow bord با فرمت جاوا و مخصوص گوشی های صفحه لمسی

شرکت بازی سازی Game loft همواره در ساخت بازی های جذاب و زیبای موبایل شهرت داشته است . امروز در سایت تهران دانلود یکی از بازی بسیار زیبا و سه بعدی این شرکت به نام Avalanche snow bord رابا فرمت جاوا و مخصوص گوشی های صفحه لمسی در سایز ۶۴۰×۳۶۰ برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . این بازی بسیار زیبا و جذاب است و یقینا از نصب این بازی لذت فراوانی خواهید برد . این بازی مناسب حال گوشی های نظیر ؛ ۵۸۰۰ ، N97 ، N97 mini ، ۵۲۳۰ و گوشی های سونی اریکسون صفحه لمسی در سایز ۳۶۰×۶۴۰ و … می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

زود تر عضو شوید تا بتوانید از مطالب جالب این سایت بهره ببرید

مشاهده

بازی شرک جاوا صفحه لمسی

شرکت بازی سازی Game loft همواره در ساخت بازی های جذاب و زیبای موبایل شهرت داشته است . امروز در سایت تهران دانلود یکی از بازی بسیار زیبا و سه بعدی این شرکت به نام shrek forever after ( شرک برای همیشه ) رابا فرمت جاوا و مخصوص گوشی های صفحه لمسی در سایز ۶۴۰×۳۶۰ برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . این بازی بسیار زیبا و جذاب است و یقینا از نصب این بازی لذت فراوانی خواهید برد . این بازی مناسب حال گوشی های نظیر ؛ ۵۸۰۰ ، N97 ، N97 mini ، ۵۲۳۰ و گوشی های سونی اریکسون صفحه لمسی در سایز ۳۶۰×۶۴۰ و … می باشد. برای مشاهده تصاویری از محیط این بازی و همچنین دریافت آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

زود تر عضو شوید تا بتوانید بازی ، نرم افزار ، ویجت و تم های این سایت را دانلود کنید

مشاهده

گلچینی از زیباترین و بهترین رینگتون های موبایل با فرمت mp3

گلچینی از زیباترین و بهترین رینگتون های موبایل با فرمت mp3 را آماده کرده ایم. این مجموعه دارای بیش از 200 رینگتون زیبا و جالب برای موبایل است.

منبع:       www.ariamobile.net

دانلود فقط برای اعضا(در ادامه مطلب)

هر چه زودتر عضو شوید

عضویت شما در این سایت بیشتر از 1 دقیقه طول نمی کشد.

مشاهده