دانلود بازی Cowboys And Alien با رزولوشن 240*400

  دانلود بازی بسیار زیبای Cowboys And Alien با رزولوشن 240*400 بصورت فول تاج کامل . همانطور که در عکس بالا میبینید در سمت چپ پایین فلش های جهت و در سمت راست پایین کارهایی از قبیل شلیک و پرش و... میباشد . این بازی تست شده بر روی گوشی های سری کوکی میباشد . امیدوارم که از این بازی بسیار زیبا خوشتان بیاید

 

 

 
 

مشاهده

دانلود نرم افزار موبایل قفل گذاری روی فایل ها با Tiny Encryptor v1.74

  نرم افزار کاربردی رمزگذاری بر روی فایل ها در گوشی موبایل Tiny Encryptor v1.74 با فرمت جاوا که بر روی اکثر گوشی ها قابل اجرا بوده و می توانید این برنامه مفید و کم حجم را از سایت GET4PC.COM دریافت نمائید.

مشاهده

دانلود رایگان دیکشنری موبايل با 26 زبان متفاوت با فرمت جاوا Trippo Mobile Dictionary

  نرم افزاری که در اختیار شما کاربران قرار داده ایم نرم افزار دیکشنری با پشتیبانی از بیست و شش زبان مختلف دنیا با فرمت جاوا برای گوشی های موبایل می باشد که قابلیت تلفظ کلمه را نیز دارا می باشد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به گوش دادن به تلفظ لغات به همه ی 26 زبان موجود در برنامه است ، همچنین می توانیید با این برنامه معنی لغات را به وسیله MMS برای دیگران ارسال کنید.

این نرم افزار با فرمت جاوا بوده قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی های را دارا می باشد.

دیکشنری موبايل با 26 زبان متفاوت با فرمت جاوا Trippo Mobile Dictionary

مشاهده

دانلود نرم افزار مفاتیح و الجنان تحت فرمت جاوا مخصوص گوشی های موبایل

  نرم افزار مفاتیح الجنان یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مذهبی موبایل مخصوص سیستم عامل های جاوا است. این نرم افزار دارای تمامی دعاها، زیارات، اعمال و ملحقات است و شما میتوانید به آسانی به متن آنها دسترسی پیدا کنید. نسخه سوم نرم افزار موبایل مفاتیح الجنان به نام Mafatih Al Janan v3.0 به تازگی عرضه شده است.  در این نسخه علاوه بر رفع اشکالات و نواقص نسخه قبلی امکان جستجوی کامل در کل فهرست ها و متون در نظر گرفته شده است ، نسخه سوم نرم افزار موبایل مفاتیح الجنان را از هم اکنون می توانید از get4pc دریافت کنید.

نرم افزار مفاتیح و الجنان تحت فرمت جاوا مخصوص گوشی های موبایل

مشاهده

دانلودرایگان کتاب الکترونیکی مرگ در می زند برای موبایل Mobile Ebook

  سایت get4pc کتای الکترونیکی جدید و مفیدی را برای گوشی های موبایل تهیه نموده است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید. نام این کتاب 'مرگ در می زند' می باشد. فرمت این کتاب الکترونیکی جاوا و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا هستند می باشد. هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی را از سایت get4pc دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی مرگ در می زند برای موبایل Mobile Ebook

مشاهده

دانلود رایگان کتاب رمان پرواز به سوی آرامش با فرمت جاوا

  کتاب رمان بسیار زیبا و خواندنی پرواز به سوی آرامش را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم. این کتاب بر روی اکثر گوشی هایی که پلتفرم جاوا را پشتیبانی می کنند قابل نصب می باشد. شما میتوانید این کتاب را از سایت مرجع دریافت نرم افزار به صورت رایگان دریافت نموده و در اوقات فراغت از خواندن آن لذت ببرید.

دانلود کتاب رمان پرواز به سوی آرامش با فرمت جاوا

مشاهده

دانلود رایگان فایل دانلود بازی جدید و بسیار زیبای Crazy Chicken برای موبایل با فرمت جاوا

  Crazy Chicken نام بازی زیبایی است که شما را وادار به پنهان کردن، دویدن، ماهیگیری و پرواز بوسیله مرغ ها می کند. این نسخه جدیدترین و پیشرفته ترین نسخه برای تلفن های همراه است که تا کنون تولید شده است. هیجان بالای بازی به همراه پازل بودن قسمتهایی از آن، بازی Crazy Chicken را به یکی برجسته ترین و اعتیاد آورترین بازیها تبدیل کرده است. این بازی با فرمت جاوا بر روی گوشیهای موبایلی که از سیستم عامل جاوا پشتیبانی می کنند قابل نصب و اجرا می باشد. سایز نمایش این بازی ۳۲۰×۲۴۰ می باشد.

مشاهده

دانلود بازی موبایل فکری و زیبای Tomb Raider Puzzle Paradox v0.4.6

  Tomb Raider Puzzle Paradox v0.4.6 بازی بسیار زیبا و فکری از شرکت Eidos Mobile می باشد که نسخه موبایل آن در سایت مرجع دریافت نرم افزار برای دوستداران این بازی به صورت رایگان و مستقیم قرار گرفته است. این بازی با فرمت جاوا بوده و گوشیهای موبایل با رزولوشن ۳۲۰×240 و 220×176 را پشتیبانی می کند. امیدوارم از انجام این بازی نهایت لذت را ببرید.

مشاهده

دانلود رایگان بازی جدید و بسیار زیبای Tic Tac Toe برای موبایل با فرمت جاوا

 Tic Tac Toe یک بازی بسیار زیبا می باشد که به تازگی منتشر شده است. این بازی اعتیاد آور با فرمت جاوا بوده و بر روی تمامی گوشی های موبایلی که پلتفرم جاوا را ساپورت می کنند قابل نصب می باشد. امیدوارم از دریافت و انجام این بازی زیبا از سایت مرجع دریافت نرم افزار لذت برده و ساعت های خوشی را برای شما به همراه داشته باشد.

مشاهده

دانلود رایگان بازی جدید و بسیار زیبای Tic Tac Toe برای موبایل با فرمت جاوا

 Tic Tac Toe یک بازی بسیار زیبا می باشد که به تازگی منتشر شده است. این بازی اعتیاد آور با فرمت جاوا بوده و بر روی تمامی گوشی های موبایلی که پلتفرم جاوا را ساپورت می کنند قابل نصب می باشد. امیدوارم از دریافت و انجام این بازی زیبا از سایت مرجع دریافت نرم افزار لذت برده و ساعت های خوشی را برای شما به همراه داشته باشد.

مشاهده